Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Linnea Jennie - 19 mars 2014 21:54

HEJ! det var ju mega längesedan... en hel dag!

Andledningen till rubriken är att det inte är så roligt att alltid ha rubriken "hej". 

Nu ligger jag i min sängmed tom mage och funderar på ifall att jag ska gå upp och äta eller bara försöka sova.. (svårt beslut)

Jag har också bestämt mig denna dag att jag ska ha sixpac i början av sommaren, Tyvärr så har jag bestämt de många gånger så jag vet inte om man kan lita på det men jag tänker försöka;)

ÅÅÅ gud vad det kurrar i min mage!

Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn tills imorgon då jag skall vara pigg och göra bra ifrån mig på nationella proven (Det känns dock inte så bra nu innan men jag hoppas kännslan ändras tills imorgon)

Puss.  

                             

haha idag har 2 stycken sakt att jag och Linnea är lika! jag vet inte riktigt...  

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards