Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 22:10

Haha nu är lilla linnea trött.. Haha fortfarande ganska tidigt för vissa, men har haft ont i huvudet några timmar nu så behöver sömn.^^
Jag ska även läsa en jätte intressant bok som jag hittills kan rekommendera idrottare "det blir alltid som man tänkt sig" den handlar om mentalt tänkande massa intressanta saker.^^
Det kanske inte är min favorit bok men jag gillar den.^^
Nu ska jag läsa lite och sova sen.
Godnatt!

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 20:29

Här sitter jag och äter bär och lyssnar på topp musik haha, var inte avundsjuk någon gång har du de oxå lika bra som jag;)
Fast det är ju förstås lite ensamt.
Nu ska jag ta och fortsätta med de jag gjorde innan så ni får ha det så gott<3

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 17:18

Hejsan! Som Jennie skrev fick jag två ståplatser på Håkan Hellström ! Ska gå med en kompis från Halmstad. ^^ det var de som gjorde dagen perfekt. :D
Nu blir den lite sämre för en kort stund.. Ska nämligen plugga spanska. Men de funkar ju.:)
Sen får vi se vad jag gör.^^
Kram

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 17:05

Hejsan! Idag skulle vi slutat 4 men fick sluta 3 ist.. De är la gött kan man ju tänka.. Men om man går med fem kompisar och pratar och sedan stannar och pratar tar de längre tid än man räknat med.
Efter en stund gick Sandra så då va de jag, Jennie, Eric, Jeremy och Emilia kvar. Vi pratade mycket och skrattade sjukt mycket så när jag kom hem 16.20 kändes det som om ett sexpack var påväg. ;)
Så roligt, en kul dag i skolan. :)
Kommer snart göra ett till inlägg om vad som gör denna dag extra bra.
Kramiz! :)

Hahaha älskar morden family !

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 17:00

Hej! För i lördags va jag o Jennie på Ica. Men vi blev typ förföljda..
Eller jag blev förföljd.. Jennie va aldrig där.. Hon försvann typ..
Hon kanske förföljde mig..
Ja de va hon.. Här kommer några bilder från vårt Ica besök.. (;
Kram

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 16:37

Hellu, påvägen hem från skolan idag var det skit kul;D

vi var 6 stycken, och vi prata om allt typ... typ i en och en halv timma:D mycket hemlizar thihi.

Sen undrar ni säkert när ni ser denna rubrik och tro mig jag undrade mer när Linnea skrev dtta i ett sms till sin pappa.

Hon ville ha biljetter till Håkan Hellström och hennes pappa skulle köpa dom (hon fick 2)

Jag vill bara klargöra att Linnea menade att han skulle klicka på knappen med fingrarna;)

haha puss.


   



Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 14:10

Hej! Vi har fysik nu.. Slutar tre idag.^^
Vi spelar in videor, ni får nog se den sen :)
Kramiz

Av Linnea Jennie - 12 mars 2014 08:03

Godmorgon, och welcome babes to this fabulous morning.
Jag startar morgonen med lite fiffirutor(kärleksmums) och jag vill gärna bjuda er alla;)
Nu ska jag fortsätta äta så att jag hinner till skolan;)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards