Alla inlägg under mars 2014

Av Linnea Jennie - 30 mars 2014 22:41

Oj, det var ett tag sedan;)
Jag kom precis hem från en "avskednimgsfest" (man kallar väl en hejdåfest så eller)
Jaja... det var med konfan och det var sjukt roligt faktiskt. Innan dess var jag iväg på badminton och jag lyckades bli A- klassad (happy face)
Godnatt vänner:)

Hahaha Johnny sprang upp och ner med mig på ryggen 2 gånger typ xD
jag var sjukt rädd för jag kände att vi höll på och rammla... och sista gången påvägen upp gjorde vi det också hahaha så läskigt;)

Lite våldsamt kan man sägaxD

Av Linnea Jennie - 26 mars 2014 17:05

Usch har ont i huvudet, och inte nog med det ser kag vilka hemska bilder Jennie lagt upp på mig! :o
Haha iaf, har ätit och sitter och pluggar nu. Ska kolla mer Supernatural sen, måste göra klart SO:n först bara. :)
Här är maten jag gjorde förut.. Haha väldigt udda, men jag kollade på Supernatural samtidigt så ser inte helt perfekt ut.. ;)
Kram

Usch ser sjukt äckligt ut.. D:
Det vita är ost..

Av Linnea Jennie - 26 mars 2014 13:28

Jag gick hem från skolan idag för jag är typ sjuk..
Så det var bara att lägga sig i soffan med Tea och kolla på Supernatural. :)
Så ska kolla lite nu. ^^
Kram :)

Av Linnea Jennie - 25 mars 2014 17:43

Hej!
Jag sitter just nu i en stol och lyssnar på hård rock;)
Haha, lite ovanligt för att vara jag;)
Om en liten stund skall jag dra och träna... jätte trött efter alla nationella proven idag.
Vägen hem tog extra lång tid idag, jag och Linnea gick hem med Eric och Jeremy och vi pratade faktiskt i en och en halv timme:D
det var skiit kul och det var riktigt mycket skratt inblandat haha.
puss.

Hör kommer lite bilder från igår när vi firade Johanna i skolan;) min lilla baby är redan 16 år:O?

Av Linnea Jennie - 23 mars 2014 08:55

Nu sitter jag och kollar på lilla sjöjungfrun medan jag väntar på att bli serverad frukost av sandra #dethärärlivet
om en stund ska vi dra in till Alum;)

Av Linnea Jennie - 23 mars 2014 00:23

Nu är jag hemma hos Sandra, jag och sofia sover över där;)
Vi har och har haft jätte kul idag.
vi har bland annat varit på yoghurt bar och paprik;)
Om en stund skall vi sova;)
Så godnatt.
Puss.

Av Linnea Jennie - 21 mars 2014 08:44

Godmorgon alla fredags glada;)
Nu sitter jag och äter frukost alldeleds själv, som tur är så är det GOTT.
Om en stund är det dags att vandra till skolan... Det skall bli nice att träffa kompisar;D
Hoppas bara inte jag är så trött idag (så att jag inte pratar) men det känns som att jag kommer vara det hihi;)
Nu skall jag fortsetta att smaska på min apelsin;)
Puss.

Av Linnea Jennie - 20 mars 2014 16:03

tänk er själva...

man vaknar på morgonen.

NEJ, vi har nationella idag.

jag är nervös.

hoppa på att man kan skriva en novell eller något.

lugnet kommer lite när man sitter i salen.

2 min senare: NEJ fan det finns bara krönika, debattartikel att välja med.

VAD ÄR DET?

Nu skall jag skriva.

panik.

vad skrev jag? vet inte.

hur tror ni jag mår? dåligt.


Hahah så har min dag typ sätt ut idag   Nu ska jag gå ock begrava mig...

puss.  

 

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards