Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Linnea Jennie - 15 mars 2014 23:57

Jag har märkt att mina kvälls-inlägg ofta har rubriken "trött & något mer". Kanske får sluta med det. Eller ha de som tradition.
Hursomhelst har jag varit med Jennie idag, de va kul och trevligt.^^ Innan de va jag ute på en långpromenad med mamma och Charlie (min hund) också mätte mysigt. Älskar att gå i skogen utan massa människor.. ;)
Har även träffat min kusin idag, var hos mormor och morfar så träffade dem och min moster och kusin.^^
Nu har jag kollat på miss secret agent 2, jag gillar både 1:an och 2:an. Haha hursomhelst är jag trött och gissar att de inte stod något intressant över huvudtaget i detta inlägg, men kände att de behövdes. ;)
Två matcher imorgon så de är bara att börja tagga. :)
Hade kunnat skriva mer men jag orkar inte..^^
Godnatt

[Bild]

Jag gillar den bilden med Gustaf ^^ jag gillar många egentligen, men det var denna jag tänkte lägga-ut en annan gång.. ;) Den beskriver mig i vissa situationer vissa dagar.. Haha tyckte den passade in lite..;)
Kram :)

Av Linnea Jennie - 15 mars 2014 19:54

Jag var precis iväg till ica med min syrra, vi köppte en energibar till mina ntionella prov;)
När vi endå var tär så passade jag på att köpa popcorn och läpbalsam med:)
Nu hade jag tänkt att poppa lite popcorn och setta på en bra film;)
Puss.

Av Linnea Jennie - 15 mars 2014 11:01

jag kan inte fatta att jag ska på 90:års kalas idag, de är såå gammalt:O

De är typ sviin coolt B) jag vill också bli gammal. 

Sen efter 90: års kalaset så skall jag vara med Linnea tror jag, fast jag har typ ingen plan på vad vi kan göra tyvärr.

Men de lär man märka när man är med varandra för hoppnings vis.

Nu ska jag äta lite frukost hade jag tänkt;)

Ha en fortsatt trevlig lördag

puss.

Av Linnea Jennie - 15 mars 2014 10:18

Hejsan! Igår när jag och Jennie sågs var de jätte sköj. ^^
Vi satt och pratade och skrattade m.m Idag ska hon på kalas och sen ska vi ses igen. ^^
Jag har ingen match idag, men två imorgon.
Nu sitter jag och lyssnar på musik.
Men nu ska jag fortsätta tänka på vad jag ska göra, har några planer faktiskt. :)
Kram

Min hund attackerar min näsa.. ;)<3

Jag och Jennie igår.. ;)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards