Alla inlägg under maj 2014

Av Linnea Jennie - 31 maj 2014 00:07

Det är en skit chill dag idag. :)
Har badat i havet jo det var lite kallt, hela 15 grader. Sen har jag spelat handboll på tomten och sprungit lite på tomten och till havet och gjort lite andra saker med ;)
Jag är ganska trött nu men jag kommer blogga mer imorgon/idag.. ^^
Men ha de gött så hörs vi i morgon. :)
Kram

Så jag haha ;))

Av Linnea Jennie - 29 maj 2014 19:00

Hejsan:)
Jag och Linnea var precis och badade. Såklart var vi de snyggaste bikini tjejerna där... #detvaringaandrabikinitjejermenmen
Det var skönt faktiskt;) men det blev en kortis eftersom att Linnea skulle iväg till Varberg, men det kändes lagom:D
Innan så var vi iväg till stan, vi var typ ovanligt trötta och tysta i början men med tiden blev vi roligare:D
De var inte mycket shoping, jag behövde spara lite pengar;) Pengar växer ju inte i träd, man behöver faktiskt odla dom i rabbater xD

Av Linnea Jennie - 29 maj 2014 12:15

Haha ja nu sitter vi på tåget.
Vi ska försöka hitta shorts och klänningar och jag (Linnea) är även ute efter en bikini. Till.
Så ja de gött, vi uppdaterar hur de går för jägarna sen. (Vi är jägarna om det var oklart.)
Så ha de gött.
Kram

Av Linnea Jennie - 26 maj 2014 20:52

Hej! Ja idag trodde jag nästan att jag skulle springa vilse. Vi hade orientering (som Jennie redan skrivit) och jag valde "svår" runda för att kunna höja mitt betyg. Jag är inte den bästa orienteraren men jag lyckades faktiskt tillochmed hitta nästan alla kontroller :)
Efter det badade jag, Jennie och Jeremy i sjön..
Träningen idag var helt okej, det är som att träna i en bastu iochförsig men det var gött. (Det är en trä-panel på tegelväggen och i en hall där det inte finns ac, och det är varmt ute är det ingen bra kombination..)
Men nu får ni ha de så gött.
Kram

Av Linnea Jennie - 26 maj 2014 17:14

mums filli baba låter otroligt fult. Ja ja jag har i alla fall precis ätit coola i frysen villket var jätte gott. Rekomenderas!
Fast lägg coolan i en burk, is tar mer plats än vatten hurre ni;)
hehe varm dag! orgentering hade vi... första doppet efter det i en liten sjö:)
Härligt asså;)

Av Linnea Jennie - 25 maj 2014 16:18

Jag vill inte vara ensam längre...
Jag försöker få tag på Linnea så att hon kan roa mig lite men hon svarar inte. Eftersom att hon är söt som socker så tror jag att honkan "släcka" min godissugnad;)

Av Linnea Jennie - 25 maj 2014 13:00

Hej vad gör ni en vacker dag som denna? :)
Jag började dagen med att kolla klart på harry Potter och Fenixorden :) (såg lite av den igår.)
Sen började jag baka. Är ensam hemma (de andra är på handbollscup som inte mitt lag är med i) så jag tänkte baka lite. Det är ju trots allt morsdag idag. ;)
Jag började göra sockerkaka i en platt rund form. (Typ sockerkaka)
Under tiden den stod i ugnen vispade jag till en sås och grädde + gjorde en egen hallonsylt. (Värmde hallon i micron och mosade och fixade lite med dom.) sen skar jag sockerkakan i två delar (skulle vart tre men den blev för smal.) jag hällde i krämen, sylten och la på jordgubbar sen la jag på locket. Då var det bara att hälla på grädde och jordgubbar.
Tror faktiskt det blev ganska bra. :)
Men ha de gött ! Skriver mer sen ^^
Kram

Kanske inte så vacker men det var faktiskt min första gång ^^

Av Linnea Jennie - 24 maj 2014 10:11

Godmorgon!
Igår var det bal i vår skola för alla 9:or:)
Det var fantastiskt roligt. Vi åt god mat, vi dansade dans bingo och dansa vanligt:)
Dansbingo är när killarna får en bingobricka med många nummer, tjejerna fick nummer som de skulle gömma på ställen så inte killarna kunde se dom. Killarna skulle sen bjuda up tjejer, när de hade dansat med en tjej i 2 minuter så fick tjejen tala om sitt nummer. Hade killen de på sin bricka så kunde han kryssa för:)
Ja ja det var iaf roligt, man fick dansat med många också:D
Jag gick också runt i 12 cm klack i typ 6 timmar... gissa hur ont jag hade/har haha;)
"vill man vara fin så får man lida pin", uttrycket säger sig själv, tufft att vara tjej asså xD
Vi gick hem med många kompisar, vi stannade typ i en korsning och snacka och efter dansa i en timma;)
(vi brukar hänga där efter skolan ibland o snacka, jag, Linnea, Emilia, Eric och Jeremy)
Sen kom ytterligare 4 st en stund:) Det var naaajs;)
Nu är det skolavslutning snart och allt börjar leda till ett slut:(
Jag gillar inte "slut" men det kan vara roligt att börja om på nytt;)
Hejdå, nu kommer det lite bilder <3

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards