Alla inlägg under juli 2014

Av Linnea Jennie - 31 juli 2014 16:38

Det var riktigt jobbigt idag på gymmet! Mina armar kändes helt döda och ryggen fick sig också en omgång. ;)
Men när vi kommer ut från gymmet regnar det... Det som va soligt och lite molnigt när vi gick in. :( Så vi gick till hemmakväll och hyrde en film. :)
Men när vi är hemma hos Lovisa igen, ja då är det soligt! >:( Vad är detta ?! Som tur var är det inte riktigt badväder ändå.. ;)
Men vem vet, det kanske blir ett kvällsdopp sen. :)
Ha de gött!
Kram :)

Jag var tvungen att lägga upp den bilden, för tycker den är så rolig! :))

Av Linnea Jennie - 31 juli 2014 12:46

Imorse gjorde jag och Lovisa lyxfrukost.. ;) Det var jätte gott C: Jag gorde scones och Lovisa gorde amerikanska pannkakor. :) Sen skar jag upp nätmelon (den var sjukt god) och la upp vindruvor på varsin tallrik.^^
Det var verkligen jätte gott. :))
Nu sitter vi på bussen på väg till gymmet, vi körde mage och ben igår så de blir armar/axlar och rygg idag. :)
Sen får vi se om vi åker till brottet (en utomhusbassäng) eller inte. :)
Men ha de gött!
Kram :)

Av Linnea Jennie - 31 juli 2014 00:18

Hej! Nu är jag hos en kompis i Halmstad. :) Idag har vi gymmat, fikat, kollat på film och bara haft de chill.:)
Hoppas på badväder imorgon. :)
Blev inte ett så långt inlägg men de kommer mer imorgon. :)
Ha de gött!
Kram :)

Piff och puff <3

På gymmet. ;) (Nej vi tog inte bara selfies i spegeln ;D) Det var faktiskt riktigt jobbigt.. ;)

Mys

Av Linnea Jennie - 29 juli 2014 22:25

Älskar värmen ! Jag lever i vattnet nu.. ;) Men nu på kvällen blir de ju lite "kallt" bara 22 grader i skuggan.. Okej kanske inte nu men vid nio tiden.. Så kallt.. ;))
Nu sitter jag i soffan och messar och kollar på morden i Midsomer. :)
Ha de gött! :)
Här kommer en bild från båten. :)

Av Linnea Jennie - 29 juli 2014 10:46

Heej! Det var ett tag sen! Vad har hänt sen sist? :) jag har: varit i Cypern, spelat Partille, spelat Åhus beach handboll, umgåtts med vänner, åkt ut med farmor och farfars båt, varit i sommarstugan, tränat lite m.m
Men nu får jag börja blogga igen! ;) Jennie också.. ;)
Igår var jag på Nellys outlet och shoppade, köpte två klänningar. :) Lägger ut bilder nån gång sen. ;)
Nu smsar jag med Jennie och ska öva lite handboll nu. :)
Ha de gött så hörs vi sen!
Kram :)

Stranden på kvällen

Bild från balkongen, havsutsikt ;)

Badade med Johanna i förrgår ;)

Av Linnea Jennie - 9 juli 2014 14:59

Helluu!
Idag har jag sprungit, dock var det as varmt så det gick ingen vidare. Efter det tog jag ett svalkande dopp i sjön.
Snart skall jag åka iväg med husvagnen:)
Allt är toppen;)
Pöss.

Av Linnea Jennie - 6 juli 2014 00:33

Hej igen! De va ett tag sen!
Jag har hunnit spela Partille cup, de gick jätte bra faktiskt, vann alla matcher i gruppspelet och vann 16-delen men förlorade dessvärre 8-delen.. Men tycker de ca bra ändå. :)
Jennie har även lyckats skaffa en till blogg.. Jag funderade på att göra de med men jag är skeptisk till de.. För vill ha kvar den här Hälldre.. ;3 Men Jennie ska ha båda, de klarar hon!^^
Jag ha även fyllt år, jo de är sant! 16 år osånt nu.. ;) Jennie och Johanna var och överraskade nu två dagar innan, Johanna åkte till Polen på min födelsedag så vi fick ta de innan. Jag blev verkligen överraskad, trodde dom hade glömt mig. ;)
Jag fick ett jätte fint halsband av Johanna! :) dom hade även gjort kladdkaka, bär och grädde. :)
Fick ett fint armband och en Michael kors plånbok av Jennie! :) blev jätte glad för allt! :) sen fick jag mer av släckten/familjen.. :)
Men nu ska jag kolla youtube så ha de gött ! :)
Kram !

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards