Alla inlägg under december 2014

Av Linnea Jennie - 13 december 2014 08:44

Godmorgon folks!
Idag är det Lucia och jag och Jennie ska åka in till stan för att köpa julklappar och gå i affärer.
Det ska bli super mysigt, är taggad!
Ett litet problem är bara att jag inte vet vad jag ska köpa.
Jag har en idé om vad jag kan köpa till henne men jag vet inte om det är något bra...
Sen måste jag hitta något bra och speciellt till min syster också..
Förra året skulle vi köpa något för runt 200:- till varandra.. Men jag fick thea muggar och tre olika thea sorter.
+ detta fick jag ett Pandora armband!
(Hon hade köpt thea grejerna innan hon såg att jag kollade på ett Pandora armband..)
Jag måste alltså på något sätt toppa det här.
Men det löser sig säkert. :)
Ha en trevlig lucia
Kram

Saknar sommaren lite ändå..? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards