Alla inlägg under april 2014

Av Linnea Jennie - 29 april 2014 07:41

Godmorgon alla glada :) jag har inget att skriva om förutom tråkiga saker.. Skolan t.ex ;)
Men det är en bra dag i dag iaf, slutar relativt tidigt.;) sen är det uteträning..^^
Aja ha en bra dag ;)
Kram

Av Linnea Jennie - 27 april 2014 23:05

Idag var en varm dag.. Och solig.. Vilket är dåligt om det skulle vara din pluggdag. Pågrund av vädret (och lite sömn efter Liseberg och tidig match) blev det inget plugg.. Fast jag skulle kanske behövt det lite. Men jag fixar de ändå. ;)
Jag var ensam hemma och låg och solade + lyssnade på Håkan Hellström och efter ett tag visste jag typ inte om jag hade sovit eller sjungt högt o.s.v ;) tror dock inte att jag gjorde något av det förutom att sova. För grannarnas säkerhet hoppas jag att dom slapp höra mig sjunga. ;)
Så då fick jag hälla kallt vatten över mig så blev det bra igen. ;;D
Lol man har typ ingen tidsuppfattning sånna dagar. ;)
Men ha en trevlig kväll. ;) Ingen söndagsångest hoppas jag. ;)
Kram

Av Linnea Jennie - 27 april 2014 19:26

vi kommer att åka många gånger till liseberg eftersom att vi har köpt guldpass;) Så inte sista gången:)
Pöss.

Av Linnea Jennie - 27 april 2014 10:01

Hej på er ;)
Igår efter min sista match (som vi vann så vi gick till A slutspel) åkte jag hem och stressade så sjukt mycket. Jag duschade på rekord typ och åt maten stående vid micron typ (var ensam hemma) och skulle ta på mig. Helt seriöst jag måste sett ut som en tjock gubbe i en film som är desperat med att få mat typ.. Anledningen till denna stress var att jag, Jennie och Johanna skulle in till Liseberg.
Nej vi hann inte med första tåget fast vi såg de.
Vi åkte Balder osv, och i slutet skulle vi åka Helix.
Vi stod i kö i nästan två timmarframför skrikande barn. (Skulle gissa att dom va typ 12/13) de va så jobbigt men det va coolt faktiskt, det var värt kön. Det var en lyckad dag med andra ord.
Hoppas att Jennie kan lägga upp bilderna och skriva lite mer sen. :)
Kram :)

Av Linnea Jennie - 26 april 2014 06:55

Heej, spelade match igår, vinst och jag är ganska nöjd med min insats faktiskt. ^^
Nu är de två matcher idag och sen ska jag vara med Jennie och Johanna. ^^
Kram

[Bild]

Av Linnea Jennie - 25 april 2014 22:47

Heejj!
Jag och Linnea var ute och gick i den sköna sommar värmen idag såå mysigt:)
Jag har också gjort en god fruktsallad med fysalis, vattenmelon, kiwi och som topping grädde blandat med vaniljsocker:)
Pöss.

Av Linnea Jennie - 24 april 2014 18:24

omg!! fast jag tror han är gay...(Chandler Massey)

Av Linnea Jennie - 24 april 2014 16:28

Ja, han heter eller hette Harald. Sen igår har jag väntat på att Jennie ska skriva om honom, men hon har ju av någon anledning inte gjort det.. Så då gör jag det istället. :)
Jennie har varit sjuk hela veckan och igår åkte jag ner till ICA på rasten med Johanna och köpte physalis (om det stavas så.. :3) och jag såg en påskhare i choklad, som jag visste att Jennie ville ha under påsken men hon köpte den aldrig. Jag tänkte på henne och gick och betalade min frukt. Neej så var de inte riktigt. Jag tog haren och köpte både den och fysalis (som både jag och Jennie gillar.)
På eftermiddagen kom Jennie hem till mig och hon fick haren, hon blev glaad :D
Det är en jätte kul känsla, när mab överraskar någon och dom blir glada ;) lol djupt, blivit poet nu.. ;)
Det här inlägget var för Harald. (Haren heter det)
Kram

Jennie igår

Vi utmanade ödet lite..

Svårare än vad det ser ut att vara..

Min personliga favorit

Spoiler till "äventyret"! Jennie kom upp ur gungan. ;)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards