Alla inlägg under juni 2014

Av Linnea Jennie - 26 juni 2014 12:47

I rubriken så låter det som att någon dött men så är det inte. Vi har bara inte träffats på 2 veckor. Det är kattastrof. Jag pratar om Linnea, i miss you:*
Jag hoppas vi ses ikväll:)
XOXO Jennie

Av Linnea Jennie - 24 juni 2014 13:19

Tjaana
Igår så slog jag ett personligt rekord med min friendo. Jag har nu varit med i tidning, radio och tv:O woop.
Igår så var jag och Johanna på Lotta på liseberg. Vi visste inte att man var tvungen att förboka biljetter till showen, så vi gjorde ju inte det förstås. Vi blev besvikna. Det fanns en kö man kunde ställa sig i som kallades "sista minutern kön", det var typ 100 meters kö där. (ifall någon som bokat inte kom så kunde dom ta platserna) Vi hade ingen changs där så vi ställde oss inte i kön. Vi stod utanför då någon snäll kom och frågade ifall vi ville ha 2 biljetter. Vi blevgrymt glada!!
Hon sa att det var bra platser men inte hade vi förväntat oss att det var kant platser i mitten. Vi syntes i tv:n väldigt mycket:D
Efter showen så åkte vi karoseller, jag träffade Sandra så vi åkte med dom i slutet. Det var jätte kul de med!! xD
Pöss.

Dessa godingar gjorde jag och johanna igår^^

Av Linnea Jennie - 23 juni 2014 14:06

Det är bombhotat vid centralen men set hindrar inte mig och min tappra soldat Johanna.
Vi skall till lotta på liseberg idag, komiskt nog så har vi hört att Medina kommer idag. Medina har vi redan särt live 2 gånger utan att vara några riktiga fans. Villket sammanträffande:)
Nu ska jag äta köttfärsås och spagetti.
puss.

Av Linnea Jennie - 22 juni 2014 23:21

Hej/ tjena/godkväll eller godmorgon!
Hur är de? ;) Här är de gött iaf, lite halv-trött men ändå inte sovtrött. ;)
Jag och Maja sköt lite förut, och turades om att stå i mål. :)
Gissa vem som trampade i en grop när hon skulle rädda bollen så ramlar..? Tips: samma tjej skriver detta inlägget.. ;3 haha jag måste bara säga att jag inte är så klumpig egentligen !! De låter som att jag är jätte klumpig och typ borde på i ett hus bestående av bubbelplast och när jag går ut borde jag sitta i en rullstol, inlindad i bubbelplast.. Vill bara säga att det INTE är så.. Men om jag skrivit om hur många gånger jag står upp utan att ramla hade de inte vart kul att läsa ju.. ;)
Okej de kanske de inte är nu heller men iaf.. ;)
Ha de gött
Kram

Av Linnea Jennie - 22 juni 2014 18:53

Hej ! Köpte inte så jätte mycket på ullared, nagellack, maskara, godis, en liten överraskning till Jennie, skal till mobilen+ ett plånboksskal, m.m
Men nu till rubriken.. Jag har ramlat för några dagar sen när jag sprang, så knät är uppskrapat, lite på handflatorna och lite på låret och ett litet sår på magen.. Duktig. ;) men till mitt försvar var de en grusig backe och träd utefter så jag snubblade på en rot och jag var jätte trött. ;3
Men men idag skulle jag träna lite med Maja (min syster) och jag skulle köra försvar och hon skulle finta. Men vi lyckades knäa varandra knä så båda föll ihop och Gud va ont de gjorde ! :o Men det gick över lite förut men det känns fortfarande.. ;)
Men men ;)
Nu ska jag ut och skjuta lite i halvlek på fotbollsmatchen. :)
Ha de gött!
Kram

En bild från när jag sprang med däck.;)

Mitt nya skal.:D jag ÄLSKAR de! ;)
Men de kanske inte gick så bra med stavningen nu men jag är bra på att åka skidor iaf. (Med stavar)
Okej den va dålig men iaf. ;)

Av Linnea Jennie - 22 juni 2014 11:09

Jo men de är sant, tro de eller ej men nu ska jag till ullared.. Igen.. De blir la sköj, men jag har inget speciellt kag vill ha. Får la kolla lite. ;)
Sen blir de handboll när jag kommer till sommarstugan efter ullared. :D
Sen om ni inte hört empire med Shakira borde ni göra de! Fast alla kanske redan hört den.. Bara jag som missat den.. Aja lyssna på den iaf. :)
Och imorgon kommer en ny låt av icona pop! Stavningen kanske inte va den bästa men ni vet väl vad jag mena..;)
Så jag satsar på att de blir den nya sommarplågan.. Fast har inte hört den men vi får väl se. :))
Aja ha de gött!
Kram

Av Linnea Jennie - 22 juni 2014 00:04

Blev konstigt förut när jag skulle ladda upp bilden på jordgubbarna och glassen så om ni nu undrar hur den såg ut var de så..
Aja ha de gött
Kram

Av Linnea Jennie - 22 juni 2014 00:00

Godnatt, känner att det inte funnits mycket att skriva om idag, men de känns bättre att uppdatera, och att de är ointressant än att inte uppdatera alls.. ;)
Men sammanfattning av dagen blir väl tränat, vart på free port, tränat lite, kollat fotboll. Och såklart ätit ;)) äta bör man annars dör man.. Och då kanske ni tänker äta gör man ändå dör man.. Men mat är ju gott så de är ju värt att äta.. ;)
Men nog pratat om mat, nu får ni ha de så bra så skriver jag mer imorgon!
Ha de gött
Kram

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards