Alla inlägg under oktober 2014

Av Linnea Jennie - 9 oktober 2014 10:03

Det visade sig att skönhetssömnen inte hjälpte för igår när jag vaknade mådde jag inte bra alls och hade 38 graders feber.. Så mycket jag sov igår har jag typ aldrig sovit på en dag tror jag haha. För när jag hade tagit en alvedon o sjukanmält mig på morgonen la jag mig igen och vaknade vid 11. Då åt jag lite och kollade PH men fick skit ont i huvudet så gick och la mig igen. Sen vaknar jag av att Jennie ringer halv fyra och så tjötar vi lite..^^
Så anledningen till rubriken är att jag inte kunde blogga igår för hade ont i huvudet hela tiden typ och så blev de inte direkt bättre när man satt med mobil/ iPad.. Men idag är de inte lika hemskt.. Har iochförsig bara vart vaken en halvtimma så de kanske kommer mer sen.. Har feber iaf. ;3
Detta inlägget va sjuukt ointressant men aja.
Ha de gött

Såg denna på Twitter och kunde inte låta bli att hålla med..

Av Linnea Jennie - 7 oktober 2014 22:13

Hejsan hejsan hur är de en kväll som denna? Hat vart en ganska mysig dag för mig idag, handboll första lektionen men slutade inte skolan förren 16.05 vilket va segt. Men då följde Jossan med mig hem en stund och vi käkade pizza och lite så.. ^^
Typ en timme efter att Jossan gått kom Lovisa och tittade förbi en sväng. Det var jätte mysigt de med. Bara synd att det inte var längre.
Men nu till rubriken.. Jag var sjuk nästan i början av skolan och nu kanske kanske är jag på väg att bli de igen. Vilket suger. Jag har ont i huvudet och är varm samtidigt som jag fryser.. Aja kanske kan sova bort de, Lite skönhetssömn fixar allt.. Nästan..
Jennie fyllde även år i söndags och vi ska ses i helgen så då måste man ju va frisk! Plus att vi har två matcher så här kan man inte vara sjuk. Men de går nog över om jag sover lite..;)
Ha de gött !

Spelade SM i helgen och vann alla matcher- så steg 3 nästa :)

Av Linnea Jennie - 6 oktober 2014 15:41

Heej vi (jag) är tbx! ;) tänkte kanske börja skriva lite igen. :) Hoppas på att Jennie också gör de. Jag har la inte något speciellt att skriva om men skit samma. Nu ska jag t.ex Laga kyckling och sen gå ut och springa för att dagens träning är inställd. Detta kanske ingen bryr sig om eller så bryr man sig lite eller så bara vet man de nu.. Om vi har några följare då va men aja de kanske kommer om vi skriver lite mer.
Men skriver mer sen när jag har ätiit.
Ha de gött!

Gammal oså men den få funka..

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards