Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Linnea Jennie - 10 mars 2014 21:19

Hejsan! Nu har jag varit och tränat och har ätit kvällsmat. ^^
De va en kul träning, fotboll som uppvärmning och sen sprang vi mycket kontringar m.m
Nu när jag är hemma åt jag en jätte god smoothie och ska typ duscha nu.. Johannas intresseklubb antecknar..
Ska duscha nu men skriver mer sen^^
Kram

Jag och Jennie i går.^^

Av Linnea Jennie - 10 mars 2014 15:41

  Sitter och gör tyska läxa... jippi har verkligen längtat hela dagen på den här stunden...

Känner att dagen inte riktigt är så rolik faktiskt, men vad kan man vänta sig det är ju måndag.

Jag skulle kunna berätta vad som tynger mig men jag vill inte att någon annan ska bli deppig haha. 

Nu ska jag pigga upp mig (i vanliga fall hade jag ätit godis, men de går ju inte för jag har förbud) jag ska typ lyssna på bra musik och dansa  ... fast just det jag ska ju göra läxan  Sen är det badminton YES.


Glada pussar och kramar från miig.

Av Linnea Jennie - 10 mars 2014 13:30

Hejsan !
Sitter och väntar på att komma in till tandläkaren.. Haha vi har inte bloggat idag, men vi har tänkt göra de, men de fanns inget att skriva typ.. ;)
Jennie har matte nu..;)
Vi hade jobbig fys på idrotten förut, eller ganska jobbig iaf.. :)
Men ska typ gå nu..^^
Kram

Ledsen för stavfel och särskrivningar men är stressad.
Jag och Johanna på matten.. ;)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards