Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Linnea Jennie - 5 mars 2014 22:36

Godnatt våra få söta trofasta läsare ;)
Nu är jag jätte trött så kommer sova som en gris och kanske inte orka gå upp imorgon.. ;)
Jodå man måste ju gå till skolan, och idag var en jätte lycka dag. :)
Killarna var jätte roliga! Jordan framförallt haha och vi hade vikarie på matten och fysiken. :) och jag och Jordan fixade nästan så han beslagtog min mobil 2 gånger men han tog den aldrig. ;P
Men nu ska jag sova. (Ganska tidigt för vissa jag vet, men jag går upp ganska tidigt och tränar och blir trött.. Och bil sova så länge som möjligt.. ;D)
Kram

Av Linnea Jennie - 5 mars 2014 20:34

Hej! Har man bråttom någon dag eller bara vill ha god mat fort är det här de bästa (tycker jag) det blev även min lunch idag.. - intresseklubben antecknar
Man köper tomatsoppa (MYCKET godare än de låter!) och häller upp de i en kastrull och värmer de medans man rör typ.. ;)
Jag brukar alltid lägga i pasta också.. Koka spagetti eller makaroner och lägg de i en skål. Värm sopan och häll på.. ;))
Haha värt att testa iaf :) rekommenderas av mig iaf. :)

Det ser kanske lite grisigt ut men de smakar jätte gott ! (Enligt mig..) ;)
Kram!

Av Linnea Jennie - 5 mars 2014 20:26

Hej! Här kommer bilder på när vi gjorde prinsesstårtan. (Köpte bottnarna)

Bilden är på andra lagret. På första hade vi hallonsylt och grädde. På bilden är det marsankräm. (Som vi typ gjorde.. Vi blandade pulver med mjölk och lät dem stå kall i 10 min.)

Tredjelagret blev grädde och hallonsylt.

Nästan klar.. ;)

Ögonen är marsipan doppad i florsocker.
Sen skrev vi ju även på tårtan (med hallonsylt) men de ser ni i mitt förra inlägg.
Tårtan var jätte god! rekommenderas starkt! <3

Av Linnea Jennie - 5 mars 2014 15:00

Hej! Idag har min kompis fyllt år så igår bakade jag och Lisa en tårta till Josse. :) det skulle blivit tre grodbakelser men sen ångrade vi oss och tänkte gjort en stor groda men sen blev de en slags gubbe. (Det var de hemliga Jennie skrev att jag hade gjort igår. ;) )
Det blev jätte lyckat! Hon misstänkte ingenting. ^^
De va synd att inte Jennie va i skolan bara.. :(<3
Kram

Muggen o de va från mig ;)

Efter ljusen fick den näsborrar.. ;)

DIY

Av Linnea Jennie - 5 mars 2014 12:19

DIY

jag har lyssnat på Mamma mia låtar (abba) samtidigt som jag har gjort mitt eget smink. De är ganska lätt att göra eget smink, man behöver typ bara vasselin och ögonskugga. Eller de beror helt på vad för sorts smink man ska göra, jag gjorde ett läppbalsam idag. Då behövde man en krita, vasselin, olja, en burk och en mikro;D 

Så de går ganska fort faktiskt, nu ska jag göra något annat... eller äta de beror på när maten är klar.

PÖSS.

 

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards