Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Linnea Jennie - 1 mars 2014 19:47

Haha har inte så mycket att skriva.. Har ätit pizza- intresseklubben antecknar.
Men ni vet när man smsar med folk och sen typ skickar nåt sånt här "risky" sms o ingen svarar.. Men om personen inte sett de är de lugnt men annars är de ju sjukt pinsamt! Haha ja de kan kanske ha hänt ett antal gånger men alla svarar iallafall. ;)
Haha hursomhelst så blir de ju lite mer spänning om man chansar lite mer.;)
Haha men inte för mycket! Man ska inte chansa på om man kan ta kort på sin kompis medans hon pratar med matteläraren, för blixten kan vara på. Det har hänt men jag tog inte bilden, jag va på bilden..;) haha aja ha de gött!^^

Av Linnea Jennie - 1 mars 2014 18:38

Jag kom precis hem från badmintontävlingen, men jag skall snart iväg till mormor så de här inlägget måste gå fort;)

För de första så ville jag bara säga att jag vann över en norsk landslagsspelare idag;)

O för de andra... när jag och pappa var i stan och åt så träffade vi några nya vänner på en resturang. 

De var ganska gamla men trevliga, gubben och tanten var överäns med att om man har varit gifta i 40 år så har man inga samtalsämnen längre... sen började han prata om att jag inte skulle skaffa pojkvän o så hahaha;) nu måste jag gåå;) pöss pöss      

Av Linnea Jennie - 1 mars 2014 17:01

Förut fikade vi och de va så gott! Haha min favorit bakelse, grodbakelse!^^
Så söt och jag älskar marsipan och hur kan man inte gilla den?!
Titta va söt den är !;)
Den va behövlig efter shoppingen.;)
Hihi kram ^^

Haha överdrivet många bilder men när man väl har nått att lägga ut kan man ju överdriva lite.. ;)

Av Linnea Jennie - 1 mars 2014 16:55

Hejsan! Det har vart en bra dag idag. Har inte haft några jeans typ så idag passade jag på att skaffa några..^^ pallade inte ta kort på allt, bara de jag har på mig.;)
Haha 4 jeans sammanlagt, två från Gina och två från lager 157. Jag köpte ett par byxor med hål i, vilket jag inte trodde skulle passa mig men de va så sköna och fastän de kanske inte riktigt är min stil blev de bra^^ gillar dom!;) de andra 3 är hela och fina.^^
På lager 157 köpte jag även en rosa topp (den på bilden. ;))
När vi kom hem åt vi lite.. Sen har jag städat mitt rum! Haha så tråkigt men de funkade och nu är de mysigt igen. ;)

Haha det är jätte dålig kvalité för de va egentligen en video som jag sen tog screenshots från ;) så jag står inte och posar haha. ;D

Av Linnea Jennie - 1 mars 2014 10:07

Min mobil har också gott sönder, den bara la av helt plötsligt i torsdags och skärmen blev svart så har haft svårt att uppdatera. :3
Igår va jag med Jennie som hon skrev^^ haha idag är en liten shopping tur planerad (inte med Jennie men med min syster^^)
Igårkväll kollade jag på frost igen^^ Eller Frozen om man föredrar de c: haha tycker den är bra, älskar Olaf ;)
Men ska fixa iordning lite grejor nu..
Kram

En bild från igår på mig och Jennie ^^ (inte seriösaaaa)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards