Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Linnea Jennie - 13 mars 2014 22:50

Hej! Jag hade kunnat skriva relativt mycket men som rubriken säger är jag lat och ganska trött just nu och har inget kul att skriva..
Jag har en bild jag tänkte lägga ut men den är på iPaden och jag orkar inte hämta den, så ni får se den någon annan gång. ^^
Det var en lagom tuff träning förut, kom sent men missade bara lite. ;)
Nu ska jag läsa pondus och slappa lite.
Kram

Finns inget bättre än när man har tränat, och är trött och bara virar in sig i en pläd och kollar på film eller läser (gärna pondus då..^^)
Pondus är så sjukt bra, har du inte läst de någon gång borde du göra det. ;)
Kram igen och godnatt alla glada^^

Av Linnea Jennie - 13 mars 2014 17:24

Kännde att det var dags att göra ett inlägg nu;)
Jag sitter vid tv:n och kollar på reklam, så spännande är mitt liv just nu haha.
Om en stund ska jag träna och de blir kul xD
Ha de så bra så länge:*

Av Linnea Jennie - 13 mars 2014 16:40

Hej !
Jag åker tåg så tog rubriken därför..;)
Tagga träning! Som jag kommer vara sen till. Som jag alltid är på torsdagar. Men de är okej. För tränarna vet att jag slutar sent.
Haha nog om mig, även om jag förstår att mitt liv är intressant. ^^
Det var en kul dag i skolan.^^
På syslöjden gör jag en kudde med ett Håkan Hellström citat jag ska brodera på. ^^
(Mallen är på bilden.. ;))
Jennie gör en fin klänning. ;)
Haha måste hå av snart så hejdå skriver mer sen!
Kram

Ska skriva till leva sen. ^^

Av Linnea Jennie - 13 mars 2014 08:03

Godmorgon! Nu har jag ätit och ska fixa iordning mig nu typ.:)
Tagga skola.. Kanske blir lika kul som igår..^^
Jennie svara på kik om du ser detta.;) haha aja nu hoppas jag kunna se relativt okej ut innan jag ska knalla till skolan.. Då kan ju "byta från pyjamas till kläder" vara en bra sak att göra..
Aja skolan är ju ingen skönhetstävling. Tur de. Hade varit ganska jobbigt. Aja ska återgå till mig nu..;)
Kram!

Random bild bara..^^

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards