Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Linnea Jennie - 4 mars 2014 22:03

Jag skall inte till skolan imorgon, känner mig inte bra    

Istället kommer jag att lyssna på The Fooos nya låt "king of the radio", den är skit bra;D

Här kommer en video...

Av Linnea Jennie - 4 mars 2014 14:34

Idag är det högtid, fettisdagen eller semledagen kan man kalla denna tisdag som är 47 dagar föra påsk. Namnet fettisdagen är bildat av "fett" och "tisdag". Haha jag har forskat;)

Jag själv ska faktist baka semlor nu, men oftast gillar jag inte att äta semlor på en viss specifik dag då någon bestämmer att jag ska äta semlor. Jag brukar oftast protistera mot de men idag var jag sugen på det;D

De finns ju massor av andra dagar då man ska äta en viss grej, som kanelbulledagen och voffeldagen m.m När de är voffeldagen så brukar min familj äta pannkakor...

Alla hjärtans dag är också en sånndär konstig dag, varför ska man bara uppvakta sina nära och kära på en viss dag. Sånt ska man ju göra vvarje dag om man frågar mig... de är mest affärerna som vill att alla ska fira alla hjärtans dag så att de får sälja choklad och så haha. Men de är ju endå mysigt, förutom att jag aldrig har någon att fira med. Men jag kan tänka mig att de är roligt när man har någon.

Hejdåå, nu ska jag inte göra något haha, jag måste få lite insperation på vad jag ska göra nuu. Jag hatar att ha tråkigt och bara sitta.

 

Av Linnea Jennie - 4 mars 2014 11:13

jag är sjuk, jag har ont i halsen...

Sen har jag inget att göra heller, jag har skit tråkigt. Jag känner mig allmänt tråkig just nu eftersom att jag inte har något intressant att skriva alls  

Godmorgon förästen, de possetiva med idag är att de är studie dag typXD Jag skulle viljat vara med Linnea men hon ska göra något hemligt... utan miig:( Fast jag är ju sjuk så skulle endå inte kunnat vara med henne. 

I helgen ska jag spela SM #badminton så jag hoppas verkligen att jag är frisk. De skulle varit hemskt om jag inte kunde vara med för jag är jätte taggad. Jag tror dock inte att de kommer gå speciellt bra men de är kännslan över att vara där som är bäst;) 

Nu kurrar de i min mage så jag borde gå och äta lite, ha de så bra mina FÅ läsare    

här ovan är en helt random bild som inte hör till med de jag skrivit alls, men allt behöver inte hänga ihop  


Av Linnea Jennie - 4 mars 2014 11:07

Hejsan! Jag sitter och skriver på min iPad samtidigt smsar jag från min mobil ovh helt seriöst det är stor skillnad. ;) det är så litet på mobilen ovh så stort på iPaden.. ;)
Jag tycker de är jätte bra med båda..;)
Nu ska jag vara med Lisa och smsa lite med Jennie.. ^^
Kram

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards