Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 22:52

Godnatt alla glada men trötta människor! :)
Har ingen fantasi just nu, kommer somna närsomhelst. :)
Haha men här är några söta bilder jag såg på Google. ;)
Kram sov gott alla! ^^

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 21:12

Jag ville ha en rubrik som var bättre än Linneas, för jag hade en jobbigare träning de kan jag lova! (eller inte, men de låter mer dramatiskt)

I alla fall jag var helt slut jag med haha,och mitt svett  rann inte bara i slutet av träningen utan de öste ner under hela så de såå.

Men det kan bero på att jag inte är så tränad oxå men de vägrar jag tro!

Nu ska jag äta korv och bröd, för att toppa dagen lixom.

Svettiga kyssar.

 

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 20:51

Haha hittade en kul bild som typ påminde mig om träningen.. ;P

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 20:46

Hej! Nu har jag tränat, det var en jobbig träning, kommer ha träningsverk i magen imon^^
Det typ rann svett i slutet av träningen kändes det som.. Haha därav rubriken.^^
Nu ska jag duscha och sen äta och skriva minst ett inlägg till.
Svettig kramiz ;)

I lördags åt jag den.. :)
Den försvann nog efter denna träning skulle jag gissa på.. ;)

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 17:56

  Nu skall jag snart till badmintonen, jag känner mig taggad men samtidigt väldigt trött. Jag har kollat på tv ganska mycket så jag har blivit jätte trött:(
Jag ser på how i met your mother as kul haha:D
Det här blev kort, men hejdå:)

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 17:10

Hej! Jag är på väg till min träning, jag är tidig till tåget idag (!) haha brukar inte vara så tidig men de är gött att vara de. :)
De va en kul dag i skolan, det hände mycket. :D
Nu lyssnar jag på musik och snapchatar.
Jag gillar låtarna, kanske inte helt nya men jag gillar dom och jag tror dom är ganska nya. ^^
Kram <3

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 14:47

Ja det sa en kille till mig i bamba idag.. Haha de var jätte roligt skrattade jätte mycket. Han menade inte så men de lät kul iaf.^^ 
Nu ska vi gå hem så vi skriver mer sen ^^

Av Linnea Jennie - 11 mars 2014 09:34

Hej nu ska vi ha svenska.^^
Vi går in nu men vi bloggar snart!^^
Kram

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards