Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Linnea Jennie - 14 mars 2014 18:10

Hejsan! Jag var i stan förut med Josse & Lisa, de var jätte mysigt.
Vi åt på happy mango (fryst yoghurt) och gick runt i nordstan. De va jätte kul! Köpte två saker til Johanna och hittade en tredje sak hon ska få. ^^
Nu ska jag vara med Jennie och försöka få min pappa att svara i telefon..
Haha kram

Av Linnea Jennie - 14 mars 2014 15:37

hej, nu är jag tllbaka;D

Vi fick sluta tidigare idag super skönt. 

Jag har precis gjort en ny omröstning, RÖSTA HALLÅ!

Jag vet inte riktigt varför jag började tänka på det här men tycker inte ni att många människor säger såhär hela tiden "berätta, jag lovar att inte bli arg/uppröd" till er... så du bestämmer att säga "hemligheten" och de typ får damp... och då får du få damp för att dom får damp haha. Eller de kanske mest är på film, jag vet inte mitt liv är inte så dramatiskt på de sättet xD

ska vara med Linnea sen i vårt cribb, och så ska vi hämta en dejt med;D Vi ska hämta han vid 8 thihih.

 


Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards