Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Linnea Jennie - 7 mars 2014 20:55

Hej! Vet inte vad jag ska skriva.. Hade ingen bra rubrik så valde rubriken pågrund av bilderna.. ;)
Nu lyssnar jag på Håkan Hellström, jag älskar han! <3
Kanske kommer ett inlägg på hur grym han är sen.. ;)<3
Men nu ska jag vara lite social på snapchat..
Kram :)<3

Av Linnea Jennie - 7 mars 2014 17:48

Haha linnea du är för go/random:D
Lite rädd blir man när man får detta sms...
Nu sitter jag i soffan och kollar på high school musical med sugrör i håret (för att jag provar ett sätt att få lockar i håret)
Inte speciellt roligt men de är sånt man får göra när man har tråkigt;)
Pöss.

Av Linnea Jennie - 7 mars 2014 12:33

Hejsan, jag har precis ätit brunch. Brunch är en blandning av frukost och lunch för er som inte vet det.

Jag åt korv om de är någon som bryr sig haha. Jag har tänkt lite på en sak, jag tror att instagram har inspirerats av religoner. Då tänker ni säkert "men va? hur tänker du... eller vem funderar på sådant". Men de är inte så dumt som de låter... de finns faktiskt likheter...

För de första:

1. man följer religioner, man följer personer på instagram.

hmm jag börjar bli lite osäker på om det finns mer likheter haha. Ja ja, dehär var bara en random idé. 

Nu ska jag se på tv och kanske popa lite popcorn. 

Pöss.  


Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards