Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Linnea Jennie - 17 mars 2014 22:03

Träningen idag var kul, springa, passa, skjuta, lite match och lite fys.
När jag kom hem va de kvällsmat (hehe typ de godaste på dagen, efter frulle och middag då..;D)
Nu ska jag fixa en grej med engelskan som jag ska maila in, och sedan kolla toppmodell för vi har lång sovmorgon imorgon. Vi har första lektionen inställd, så börjar 9.30 Riktigt Nice :)
Men ska fixa engelskan, bloggar sen igen!
Kram

Av Linnea Jennie - 17 mars 2014 17:12

Middagen förut var så god! Det brukar ju alltid vara god mat hos mormor och morfar, men detta va riktigt gott.
Kyckling (alltid gott) och potatismos (också alltid gott). Brunsås och grönsaker så klart.. ;)
Rekommenderas starkt!
Efteråt blev de glassbåt.. ;) Också jätte bra. ^^
Haha ha de gött.
Kram

Av Linnea Jennie - 17 mars 2014 16:15

Vi sitter och diskuterar lärare och deras "gullegrisar". Det är så tråkigt att vissa lärare alltid ska gulla med sina grisar. Med detta menar vi deras favorit-elever.
Vi har en lärare, som typ ogillar oss av någon konstig anledning.. ;)
Iaf tycker vi att det är dåligt att vissa låter sina favorit-elever göra vad som helst men ifrågasätter sen när andra ska göra samma sak..
Haha lol vet inte varför vi skriver detta.. ;)
Kram iaf

Random bild bara.. ;)

Av Linnea Jennie - 17 mars 2014 15:19

Yes dagen är avklarad och jag lever fortfarande  

Försa riktiga nationella provet är nu avklarat men jag känner mig inte direkt avslappnad för de eftersom att det kommer ett nytt på torsdag haha. Nu börjar den stressiga perioden som man hört talas om bland alla 9:or som redan gått ut... Detta låter kanske lite sinnensjukt men jag tyckte faktiskt att det var ganske roligt  

Hejdå och ha det bra för det har jag puss.

 

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards