Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Linnea Jennie - 8 mars 2014 22:56

Vi var på MCD och köpte 6 cheesburgare, vi fick typ vänta i evigheter... Även om vi typ var själva där.. ;)
Anledningen till rubriken är att vi var hyper typ så när vi fick helt nya och varma burgare sa vi att de va som nya barn i påsen.. Så därför blev de typ förlossning..
Fråga inte vad vi skriver.. Vi har sockerkik.. ;D

Av Linnea Jennie - 8 mars 2014 16:45

Hej hej;D

Jag kom precis hem från SM, jag förlorade men det var ganska väntat för hon jag mötte var sjkt bra xD

Så de var ju inte så kul, sen anmälde jag mig bara i en klass så de var bara en match för mig idag:(<3

På invigningen för SM så pratade David Lega, han hade ett bra "föredrag" om att man alltid ska kämpa oavsett.

Han föddes förlamad och har alltid tränat för att kunna röra sig, för han är det viktigt att tävla mot sig själv (försöka bli bättre hela tiden). De inspirerade mig, att man kan vara nöjd efter en tävling även om man förlorat.

Om en stund ska jag vara med Linnea tror jag;)<3

 

Av Linnea Jennie - 8 mars 2014 15:53

Hejsan!
Idag har jag sovit jätte länge för att vara mig, 9.30 typ.. XD
Sen gjorde jag frukost (var ensam hemma^^)
Och alla va typ borta idag, Jennie har SM Johanna har träning, Lisa ska bort o.s.v
Så jag har haft de chill.. Kollat på the big Bang theory, toppmodell Sverige och annat sköj. ^^
Nu har jag match.. Eller inte nu mb vi ska åka nu.. Är jätte taggad. Lyssnar på ganska hög musik och taggar.
Vi SKA vinna idag.
Super taggad och de ska bli jätte kul!
Men skriver mer sen, ska kanske vara me Jennie då också. ;)
Kraam <3

Min frukost haha ^^

Jennie igår..^^

Av Linnea Jennie - 8 mars 2014 00:14

Godnatt alla små läsare!<3
Nu har jag kollat på morden family, älskar de, och på topmodel Sverige.. :)
Jennie du får gärna svara på kik.. <3;P
Har inget intressant att skriva så här är några bilder på katten Gustaf.. ^^
Kraam

Det är inte mina bilder haha.. ;) (tagit dom från Google, fast de har jag typ gjort med massa haha så-intresseklubben antecknar typ..)
Men de är typ så de känns nu.. Kommer somna när som helst.. ;)

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards