Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 22:27

Jag vill bara säga att jag har världens bästaste bästa bästii festi ! ;)<3
Så snäll och gullig och omtänksam och randome och rolig och hungrig och törstig och massa mer bra grejer!
Jag hoppas alla har en sån bra vän för jag är riktigt glad att jag har en!<3
En sån vän man kan säga allt till för man vet att den aldrig kommer berätta för någon. Man kan göra vad som helst med och de är så skönt att bara "vara" inte behöva tänka hela tiden utan bara göra. :D Vi har känt varandra sen du föddes och vi ska känna varandra tills vi dör. ;)
Skulle göra vad som helst för dig (nästan jag skulle kanske inte typ döda någon men du fattar ;) )
Haha det här blev ett ganska konstigt inlägg men hoppas du förstår vad jag menar.. ;)
Kraamiz <3

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 21:51

Min mobil har kommit tbx! Woo! :D
Och nu ett tips till alla: (vet inte om de gäller alla mobiler eller bara iPhone 4) men iaf ska man stänga av dom i några minuter en gång i veckan typ. För annars blir den som min, svart och man kunde inte trycka på den.. ;)
Men blir de så, att den är svart och inte funkar, då ska man hålla inne stänga av knappen och mittenknappen samtidigt i 15 sekunder. Sen funkar den igen. :D
Som en screenshot fast i femton sekunder. ;)
Haha men nu ska jag duscha ^^
Kram

Hihi en bild på mig och telefonen.. ;)
Haha lol. ;D

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 21:47

Jag kom precis hem från träningen, de hände en sjuk grej där.

En av mina kompisar bröt fingret, o de sjuka var att han var helt lugn... han sa bara "jag är van", han hade tänkt att fortsetta träna men han tyckte att de gjorde lite för ont. (han hade tydligen gått i kross innan badmintonen, då hade han brytit många kroppsdelar...)

Haha han åkte inte änns till sjukhuset, inte som jag vet i alla fall;D

Ha de gött, bryt inga kroppsdelar:)

åå jag gillar den här låten!;D

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 12:33

Haha hej! Jag typ ljög förut.. (Stavas de så? :D) de är typ inte kaos men är lite lat ibland ovh de lät som en ganska bra ursäkt.. ;)
Jag har hursomhelst snapchatat Johanna idag.. Massa snaps.. Typ 120 kanske.. Och de är inte slut än.. ;)
Haha men aa.. Inget mer att skriva typ. Kram

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 11:28

Kommer förmodligen inte skriva idag kanske imon orkade inte skriva igår. Allt är kaos nu typ. (Typ massa prov och nationella osv) ;)Haha men skriver inte för att jag har ipaden hemma medans jag är ute typ men skriver när jag har tid.
Kram

Av Linnea Jennie - 3 mars 2014 10:13

Hello:)
Jag, min lillasyster och hennes kompis skall till stan idag. Jag ska typ hålla koll på dom:D
De ska bli trevligt... Jag hoppas att jag inte tappar bort någon.
Övrigt har jag typ inget att säga, förutom... Linnea de är dags att göra ett inlägg haha:D

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards