Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 22:53

Godnatt, sov gott. Tagga np imorgon.
Det blev en vinst till btw.
Men måste sova så jag är pigg imorgon.
Kram :)

Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 17:41

Här är en bild som skulle vart i förra inlägget för att det instegsjobb se så tråkigt ut..
Såå hejdå ! ;)

Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 17:38

Hej! Vinst första matchen. Gjorde dock inte många mål, men försvaret var bra och anfallet gick faktiskt hyfsat ändå.^^
Snart är det en till match.. Inte taggad än men snart så. Vi lyssnade på massa peppmusik förut. ^^ En jätte bra pepplåt är selfie, ni har säkert hört den.;)
Nu ska jag åka till nästa match. ^^
Kram :)

Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 17:35

Nu har jag precis gjort en bärsmothie av jordgubbar och hallon:)
Den var jätte god, jag har lärt mig att man kan göra smothie med elvisp också hihi:)
Nu ska vi tända grillen för första gången detta året och lägga på korvar xD
Puss.

Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 13:29

Jag kom precis hem från Klädkällarna  

Jag hade tänkt att visa vad jag köppte men jag kom på att jag köpte presenter till kompisar mest och tänk om de råkar se vad jag köpt till dom   De skulle ju inte alls vara speciellt bra... så då tänkte jag ett steg före  

Sen kännde jag mig lite cool för jag spräjade med färg på en skylt docka (observera att det inte var mot lagen, de var  ju mot skyltdockan) 

haha försökte vara lite rolig där men jag kännde att de inte gick så bra, men man fick så det  

puss 

       


Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 10:33

Hej  hänger du här ofta? De gör jag i alla fall  

Nu har jag tänkt att planera min dag, den vackra söndagen innan den mörka måndagen med nationella prov.  

 Hmm jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra  

  • kanske vara i skogen  
  • vara med en kompis...  
  • vara med min lillasyster  
  • eller stan!    

OMFG vi bokade precis en resa till turkiet!! gissa vad, vi ska bo på ett 5 stjärnit hotell där allt ingår! poolen är 10 000 kvadrat meter! (medelhavets största pool)  

Överlyckliga pussar från miig     


Av Linnea Jennie - 16 mars 2014 09:36

Igår blev det jätte konstigt, de stod att inlägget inte publicerades så försökte många gånger därför är det så många av samma inlägg. Av någon konstig anledning kom inte bilden med, så här är den.^^
Kram

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards