Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Linnea Jennie - 6 mars 2014 22:26

Hej! Har ni missat de är det kväll nu.. Jag hade skrivit massa grejer men sen försvann de, men ska bara skriva lite om dagen nu och göra ett till inlägg snart.. ;)
Det har vart en rolig dag i skolan. Kan gå in mer på detaljer imon kanske.. ;)
När man kommer hem från skolan blir man överraskad av en kycklingsallad som mormor har köpt. :)
Jätte gott va de! :)<3
Sen va de träning och nu ska jag smsa lite med Jennie och kolla på lite film på ipaden. :)
Kram

Av Linnea Jennie - 6 mars 2014 14:37

Trevliga samtalsämnen man har;)

Av Linnea Jennie - 6 mars 2014 14:31

Hej
Johanna bad min ta screenshot på en viss bild precis, men såklart så tog jag screenshot på de 2 bilderna jag inte skulle ta scremshot på istället... Känner mig misslyckad:(

Jag målade precis mina naglar o då märkte jag att flisen som jag upptäckt för ca 2 veckor sen är kvar i mitt finger... Är de farligt?
Nää jag antar att jag inte kan dö!

De här var ett ganska depprimerande inlägg så jag lägger till de här OMG JAG HAR KOMMIT MED I SVENSKA CUPPEN DÄR ENDAS 2 98:OR FRÅN GÖTEBORG ÄR ANTAGNA:D
#badminton
Hejdå:)

Men lilla gubben vad är det för fläck du har på byxan?

Presentation


Vi är två människor som misslyckas i allt vi gör...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är nutella godis?
 ja
 nej
 nej, ett pålägg daa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi är...

  Jennie

 

  Linnea

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards